Singelsläpp den 12:e



Den 12:e maj släpps vår nya singel och den 15:e maj har vi spelning i Stockholm där vi bland annat uppträder med vår nya singel. Skall bli verkligen bli jättekul. Min allra första singel, men bandets tredje singel. Är ju ny medlem i bandet som jag säkert berättat tidigare. Har även skrivit och producerat låten så är liten nyfiken på hur den kommer tas emot.

Har haft killarna på besök över helgen och vi har tränat dans till två av låtarna inför spelningen. Det gick ganska bra med tanke på hur lite tid vi har repat. Vi har även övat stämmor på låtarna från första albummet. Dessutom har jag träffat Big Bandet och repat inför en bröllopsfest som jag skall sjunga på. Kommer nog bli en mysig kväll!

Är ganska trött nu så jag tänkte gå och lägga mig så jag orkar upp till skolan imorgon. Hoppas ni gillar singeln, och vill ni köpa den, så kan ni göra det på Itunes, Ginza och CDON

Kram /Johannes



Kommentarer
Postat av: Sandra Pixie

Hello ! Se man där, grym blogg. :)

Har kollat runt lite på tuben, hitta massa härliga klipp på dig och bandet. Kände att ni behövdes synas lite mera, eller så äre jag som är efter. haha. Jag har skrivit ett inlägg om dig i bloggen. Kolla gärna. :) www.sandralundblads.blogg.se

2010-05-10 @ 11:32:26
URL: http://sandralundblads.blogg.se/
Postat av: elin

wow, du är otroligt snygg och har en underbar röst! :)

hittade av en slump covers av dig på youtube och blev helt kär haha. hoppas man får se mer av dig i framtiden :)

2010-07-08 @ 23:54:06
Postat av: DANIELLA

shiiit va du sjunger bra ! varför söker du inte till idol ? :D

2011-01-21 @ 17:49:51
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se