Arbete i studion




Under de senaste två dagarna så har jag haft Max Engström på besök i studion. Vi har jobbat på hans debutskiva som kommer släppas inom en snar framtid. Han har 10 låtar som skall spelas in och jag har fått äran att hjälpa honom. En väldigt kreativ och trevlig kille måste jag säga. Förra sommaren så gick "Mitt vackra Göteborg" på radion med hela 350 spelningar på mix megapool, en riktig sommarplåga som han själv har skrivit. 

Det har gått väldigt bra för mig med jobb i studion. Har väldigt många efterfrågningar och det känns verkligen jättekul. Har funderat ett tag på att göra om klädkammaren till ett sångbås och göra ett fönster mellan studion och klädkammaren. Kanske vore något att syssla med under jullovet? Behöver köpa lite isoleringsplattor och andra tillbehör men det löser sig. Känner att jag vill utveckla detta till något större så man kan uppnå bästa möjliga kvalite.

Nu har jag så jag klarar mig i december månad och det känns jättebra! =) Vi får ju inget CSN så då gäller det att vara sparsam vilket inte är min starka sida tyvärr men jag skall försöka bättra mig.


/Johannes






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se