I'm Back!

Nej nu är det dags att börja blogga igen. Blev så less på allt strul med mobilbloggfunktionen + att jag har haft mycket annat att prioritera.

Nu har jag i alla fall lov och jag skall försöka hinna med att bli klar med ett par låtar som ligger halvklara i datorn. Har lagt upp en ny låt i mediaspelaren här på bloggen.

Rent budskapsmässigt så står jag inte för låten men jag fick en önskan av en kompis att skriva en låt med lite attityd och kaxighet så då testade jag ;)

Nej nu skall jag fortsätta med låtarna

Tjohahopp!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra du är igång med bloggandet igen Johannes! ;) Kul att följa. Jag kan tyvärr inte komma till dig vid helgen, jag måste prioritera flytten till min och Marcus trea! Hoppas det är bra med mig... Kram Lisa

2009-10-27 @ 15:26:37
URL: http://beautifuldreamer.blogg.se/
Postat av: Kristian

Jag tycker om DIRTY ;)

2009-10-27 @ 21:33:36
URL: http://mrkristian.blogg.se/
Postat av: Johannes

Jag förstår detta och önskar er lycka till med flytten! =) Kram

2009-10-28 @ 01:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se