Nya låtar

This Party Will Never Stop:

Fick en önskan av en kompis att skriva en låt med lite mer attityd och kaxighet så då blev denna låten till ;) Tack Roland!

Har suttit ganska mycket och klippt film i helgen. Fick idén att synca ihop min egenlåt tillsammans något klipp från Justin, Janet och Michael Jackson videos. Ville få det att se ut som om dom dansar till min låt. Det var lite klurigt för att vissa videos som t.ex. Michael Jackson dansade inte i samma bpm (Beats Per Minute) som min egen låt går i. Därför var jag tvungen att timestrecha (Ändra hastighet) på alla hans videos så att dom syncade samman med min låt.


If You Were Mine:

Min allra senaste låt. Sökte upp ordet "Locking" på Youtube och fick syn på denna talangfulla dansare. Katie Lee heter hon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se