Regn, ungar och julsång

0-37054def1b716e7e77a1393a9aa25c37.png

 

Blogg Sitter på bussen på väg till skolan. Vilken regnig dag. Känns ju nästan som man kunde hoppat över duschen och att fixa med håret. För en dusch fick jag ju när jag gick ut genom ytterdörren och frisyren ser ut precis som när jag steg ur duschen imorse =D Ca 20,30 busiga dagisbarn steg nyss på bussen. Barnen framför mig sjunger we wish you a merry christmas och en annan unge sjunger snälla snälla snälla samtidigt som andra ungar försöker få tyst på dom. Vilken energi barn har. Tur att jag kan lyssna på musik med mobilen =D

Kommentarer
Postat av: örjan

långesand öckerö, närmare bestämt tjurholmen ..

vad har du för nåt bra i mp3 spelarn om man får vara nyfiken. jag vet att du har dig själv men det är ju mest om nån ska provlyssna

2009-05-06 @ 15:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se