Dagens solnedgång. Tagen i förbifarten när jag kör bil

1217f808aeebab07f43fa18141c43683.png

 


Kommentarer
Postat av: örjan

mobbebloggar du och kör bil i skärgårn? ska jag akta mig för röda volvos hädanefter? förresten, var inne på zemgobannern och blev lockat att tävla. det är ju lätt att fylla i och helt plötsligt hade gått med i en sms tävling insåg jag . fast zemgo är ju ok där är det ju bara att sms:a stop .har man väl svarat på första frågan så kostar nästkommande frågor ju även fast man inte svarar. känner mig som världens sverker plus helt plötsligt . hjälp!

kan motväga detta genom att säga att ni ser underbart somriga ut idag den 5/5 på järntorget./Örjan

2009-05-05 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se