Half a World Away

Under vårterminen 2007 så jobbade jag tillsammans med producenten och låtskrivaren Mikael Albertsson på företaget Berkely Square Publishing. Den första låt som jag spelade hette "Half a World Away", skriven av Mikael själv och Niklas Pettersson

Idag när jag besökte Mikaels Myspace så fick jag se att han fått med den på Chris Lees platta. Tydligen vinnaren av kinesiska idol. Gick in på youtube och sökte upp låten och hittade en musikvideo.

Grattis Mikael! =) Måste ha klirrat till ganska bra i kassan ;)

Nedan följer de två olika versionerna. Den kinesiska versionen och min version.


Chris Lee:

 

Johannes:


 

Kommentarer
Postat av: Lizen

Måste säga att jag gillar faktiskt din röst bättre i denna låten :-)

2009-06-08 @ 13:48:51
Postat av: Anonym

Ja, du gör den så mycket bättre!



/R

2009-06-08 @ 16:12:37
Postat av: petra

du är sjukt bra måste jag säga!

2009-06-10 @ 10:09:34
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se