PÅ RESANDE FOT




Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den senaste veckan. Då Blogg.se har en tendens att strula till tekniken så har jag haft problem att mobilblogga, vilket har resulterat i att jag tillslut har ledsnat. Nu är jag dock snart hemma och kan uppdatera min blogg från min stationera dator. Anyway, nog om strul. Igår var jag på Lionheart i Stockholm och spelade in en låt i en av deras studios. Tyckte det gick bra och kände mig riktigt välkommen. Allt är väldigt hemligt fortfarande så jag vill inte avslöja för mycket. Sitter på tåget nu till Karlstad och skall spela in en till låt. Har varit hemifrån i 11 dagar nu och har lite hemlängtan om jag skall erkänna. Saknar familjen, Göteborg och öarna så det skall bli skönt att få komma hem. Nu skall jag försöka värma upp rösten lite med halsmassage och gröna äpplen. /Johannes

Kommentarer
Postat av: ove

Vad kul Johannes och spännande! Hoppas vi får höra den låten snart, ser fram emot det.



Kram Ove

2009-08-06 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se