Tjohoo!

 


Nu strular sig tekniken igen. Har försökt att mobilblogga sedan Elton John-konserten i söndags men mina mms blir bara avisade hela tiden. Börjar bli lite trött på allt strul med blogg.se och jag hoppas dom skärper till sig.

I alla fall så var jag och repade igår inför Partille Cup. Det är snart dags, jippi!!! =) Efter repet stack jag till slottskogen på spelning med Öckerö Big Band. En riktigt lyckad spelning med toppenväder och en underbar publik. Det kom fram ett par efter konserten och gav mig en väldigt fin och speciell komblimang: "Hade du varit hemlös så hade jag och frugan adopterat dig med en gång". En riktigt lyckad och insiktsfull dag får jag säga.

Idag har jag varit på hembyggdsgården och haft konsert och imorgon blir det ytterligare en spelning i Göteborg. Skall sjunga årets vinnarlåt i eurovision. Dansare från danshuset kommer vara med och hjälpa till. Har ännu inte sett koreografin men skall till danshuset imorgon. Kan hända att man får lära sig lite folkdans ;) Who knows!

Nu skall jag öva vidare!

Kram

/Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se