ÄNTLIGEN!!! :D

Det snackades om snökaos på nyheterna, facebook, bloggar etc. men i Göteborg stod allt stilla. Var inne igår och kikade på SMHI:s hemsida men där fick jag bara fram sol och moln.

Igår började det dock snöa och när jag vaknade idag så låg snön kvar som ett täcka på våra kära öar =)
Om jag skall erkänna så hade jag faktiskt inte bytt till vinterdäck på min bil så det passade jag också på att göra. Har mest åkt kollektivt så det har inte blivit av att byta några däck, men nu är det ju ett måste. Skall ju handla julmat imorgon så då kan jag ju inte åka med sommardäcken kvar på bilen.

Nu är i alla fall däcken bytta och jag känner mig nästan lite händig ;) Hoppas nu bara att det håller sig till Julafton.


/Johannes













Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 17:28:55
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se