Work Together

Igår var Kevin här på besök för att skriva musik ihop med mig. Jag satt vid macen och filade på en bakgrund i musikprogrammet Logic medan Kevin satt vid PC:n och skrev en text i Words. Han är helt galen på o skriva texter. Det tar honom bara några minuter. Detta var första gången vi sågs och skrev något ihop och jag är lite förvånad över hur snabbt vi jobbade.
Igår var Kevin här på besök för att skriva musik ihop med mig. Jag satt vid macen och filade på en bakgrund i musikprogrammet Logic medan Kevin satt vid PC:n och skrev en text i Words. Han är helt galen på o skriva texter. Det tar honom bara några minuter. Detta var första gången vi sågs och skrev något ihop och jag är lite förvånad över hur snabbt vi jobbade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se