Sol sol sol!




Har haft en helt underbar dag i det härliga vårvädret! Åkte ner till västeräng för att hälsa på Göran och Sylke och klappa lite på vovvarna. Sylke berättade att Kajsa hade "lekt" lite med grannhunden. Hon är ju 9, 10 år så hon är nog lite för gammal för att skaffa valpar men det hade varit kul om hon kunde få några små söta ungar.

Kajsa har ju annars alltid morrat åt hanarna när dom försökt para sig med henne men nu på äldre dar verkar hon ge med sig :D Annars har det varit fritt fram för Olga att leka med Kajsa men där har det ju aldrig blivit några valpar som ni säkert förstår ;)

Jack Russel och en dvärgpudel, vad blir det? Prussels eller Pudelrussel som Sylke brukar säga =) 

Var även en sväng förbi kyrkogården och kollade till mina kära vänner. Ibland känns det så overkligt att vissa bara försvinner från denna värld, men det känns ändå som att jag har kontakt med dom. Dock kan man sakna en fysisk kram eller en klapp på kinden. Jag är i vilket fall glad att jag har gått vidare och att jag har en så enorm livsglädje.  

Mvh /Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Alltomlinser.se
CDON.com
GratisBio.se
LoveFilm.se